Solsting



Här ovan har ni en bild på hur det blev med vaserna, stenarna och växterna som jag satt tillsammans. Så denna kombination har jag två stycken utav, så lär väl bli en i köket och kanske en i vardagsrummet senare då :)
Jag tycker i alla fall att det blev skita-snyggt! Vad säger ni?

Idag blev det verkligen, eh, skönt? Jag och Jennifer möttes på Kulturskolan 08.15 och var ensamma med våran bildlärare ett bra tag innan ett få-tal pers till började trilla in. Vi fixade ljuset och så hjälpte jag Alexandra att repetera repliker. Därefter blev det lunch, och sen gick jag hem och målade ett par skoluppgifter jag har att göra. Låg ute i solen på baksidan och ritade, och sen somnade jag till en stund och var helt yr när jag vaknade. Jag kan inte vara i solen märker jag, får typ solsting? Jobbigt var det, men färg fick jag! ;)

Utanför Kulturskolan var det en mås som inte tyckte om mig och Jennifer. Vi antar att det var ett bo i närheten där vi var, för så fort vi rörde oss så var den påväg att flyga på oss, haha. Men fin var den i alla fall, så jag passade på att sno en bild på den, eftersom jag hade kameran i högsta hugg!


Kommentarer
Postat av: /C'

sv: taack :D & grattis till ditt MVG! :D <3 strålande ju



ahawww, nä för du är rätt tyst av dig :$<33

2010-06-02 @ 22:54:42
URL: http://differentways.blogg.se/
Postat av: /C'

sv; ahaa ;b kul :)



meeh, don't gove up sådär :( hah,

eller tips är ju att kopiera allt man skrivit, lite jobbigt & inte så lätt att komma ihåg alla ggr - men jag vet att har man skrivit nån långt & verkligen vill vara på säkra sidan så kan det va smart, för jag vet hur surt det känns :-(



<3

2010-06-02 @ 23:22:43
URL: http://differentways.blogg.se/
Postat av: /C'

*give hah



snygg teckning här ovan, riktigt riktigt snygg! älskar hur du skrivit 'love you' också

2010-06-03 @ 10:49:57
URL: http://differentways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0