Shopping!

Vi var i centrum idag, som varje lördag för oss. Hittade lite roliga grejer, som jag inte kuunde låta bli att köpa!

Två stycken XXL-vinglas(75 cl), verkligen gigantiska! Hur snygga som helst, och kostade bara 69:- för båda två. Taget, helt klart! Bokstäver i trä, ungefär lika höga som glasen, också hur snyggt som helst. Antingen bara luta imot en vägg så som jag gjorde på bilden, eller så kan man sätta upp dem på väggen då det finns hängen som sitter fast redan i bokstäverna. Kostade 29:-/st (även &-tecknet), men det var det värt! Sen köpte jag den rosa selen till Vissla, då jag har tänkt länge på att köpa en sele till henne, eftersom att det är klart bättre för hundar(det tär på nacken med halsband). Den rosa köpte jag till Vissla, och mamma köpte den röda till Kim - var det tänkt. Dock var den för liten för henne, så Vissla fick ta den röda också. Så sele + koppel kostade 29:- för setet :) Också klart värt.

Allting är köpt på Priskrossaren här i Nynäs :)

Precis när jag kom hem tog jag även en WASA-knäckemacka och ett glas saft, därav den bilden ;)







Kommentarer
Postat av: Sabina - Mamma till Tyra

Oh vart har du köpt bokstäverna någonstans? Har letat typ överallt men inte lyckas hitta några! :P



Kram

2010-06-21 @ 01:33:40
URL: http://mammasabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0