Morgon

Godmorgon bloggen! Här sitter jag med huvudvärk och illamående igen. Sova i stekande värme är inte en succée säger jag bara. Så är det alltid! Men nu sitter jag här med Vissla i mitt knä och bara gosar. Det var hon som väckte mig, men tur det, annars hade jag väl haft solsting nu så det skulle heta duga. Men men! Det är väl bara att göra iordning sig, äta frukost och ta ut vovven så vi kan åka ner till centrum och göra det gamla vanliga. Tippa på hästar, fika med trisslotter i handen, och självklart hämta nycklarna till jobbet eftersom jag ska jobba imorgon. ÄNTLIGEN händer det något! Fast idag lär bli lika segt. Mamma och pappa är fast vid att sitta framför tvn och det kungliga bröllopet. Det pågår ju fan hela fucking dagen OCH kvällen. Så jag har bara att välja mellan att glo på det, eller att sitta här som alla andra jävla dagar. Bajsbajs..

Men men. Lär skriva senare,
hörs då. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0