Love generation



need you know

Här sitter jag med en liten tallrik pyttipanna och ett litet glas juice till frukost. I det här huset får man aldrig sova hur länge man vill, för man vaknar alltid av värmeslag som solen snällt lyser upp en med. Kanske var det lika bra, för det är skönt att inte sova bort hela dagen. Då sitter man här sedan mitt i natten och är klarvaken, och har plötsligt jättesvårt att vrida tillbaka dygnet.

Jag somnade i tårar igårkväll. Först tittade jag på Dear John, som jag tycker att alla borde se! Den är verkligen sevärd. Men sedan, ville jag bara mest av allt ha min Niclas vid min sida. Som sagt, det är kvällar som är värst. Vet bara inte hur jag ska sysselsätta mig om dagarna? ÅÅH säger jag bara! Men idag är det exakt 2 veckor(14 dagar låter mindre tycker jag, så vi kör på det istället) tills vi får nycklarna! Så jag hoppas verkligen att dagarna går fort..

Igår satt jag och målade ett akryl-självporträtt. Det är en skoluppgift jag har, men det är rätt roligt, så det är klart jag gör det på lovet. Dock har jag annars inget val, för den uppgiften måste göras då kursen redan är avslutad :) Fast just nu, exakt nu efter jag har har avslutat detta inlägg, har jag inte en susning om vad jag ska hitta på.. HM?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0