Klickgolv

Här sitter jag och är döööö-trött. Roligt, ha? Nja , kanske inte.
Men är sysselsatt, det är jag i alla fall! För jag sitter och tittar på golv, kakeldekor och tapeter. Det enda jag hittade var i alla fall kakeldekoren och så fann jag ett par(hehe, ett par......) golv från Bauhaus som jag föll lite för! Ska visa dem för papsen och se vad han säger. Eller, först Niclas kanske också. Haha! :D ´

Tapeter är visst himla svårt att hitta på internet, har ni märkt det? Plus att, det är nog inte så lätt heller med tanke på att ens grafik i datorn kan ju visa lite skillnad än vad det kanske ser ut att vara i verkligheten. Så, hoppas på att åka och titta på tapeter IRL snart. För det är skoooj!

För er som kanske inte har läst det på min FB eller BDB, så har vi nu fått veta att
vi får nycklarna till lägenheten redan den 1 juli! :D

Kul va? :)

Här har ni bilder på de golv jag hittade. Jag tror att vi bara ska byta golv i köket, trooor jag, så föreställ er dessa i ett kök med svart kakel & tror, vita, luckor. :)



Bilder lånade ifrån Bauhaus.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0