Kat von D @ mitt jobb?

Godmorgon godmorgon!
Eller egentligen är det väl inte morgon, men jag säger så nu i alla fall eftersom det är dagens första inlägg. Men, however ;

Inatt hade jag så otroligt svårt att somna - som vanligt. Jag blev inte direkt förvånad.. Så jag satte mig i datorstolen, virade in både mig och Vissla i täcket, och blev plötsligt väääldigt trött. Så vi bar oss åter iväg till sängen, och somnade tillslut. Skönt det! Vaknade innan klockan skulle ringa gjorde jag också. Jag har börjat ställa klockan nu så jag inte sover bort dagarna, speciellt när jag har saker och ting för mig. Som idag, skulle jag tatuera Emma. Det gick fort, och det gick jättebra! Sen dess, har jag bara suttit och degat här framför pappas dator eftersom jag inte orkar sätta i nätkabeln till min dator, och varit ute på baksidan med Kim samtidgt som Vissla bara har legat här inne och tuggat på ett ben.

Idag(ikväll) anländer min älskling hem till Stockholm igen, så ifall jag får mig ett busskort så hade jag tänkt mig åka till honom för att vara där tills han kommer hem. Men, det är som sagt bara ifall jag får mig ett kort, då jag inte har tillräckligt med pengar på luren för att skicka sms-biljett, plus för att jag tycker att det är komplicerat och DYRT i längden!

Såååå är det alltså. Det blir inget tatuerande på torsdag heller, så då kanske det blir att jag packar ihop mina maskiner och prylar lite tidigare, ifall jag inte har annat för mig vill säga. Om jag är helt sysslo-lös. Men men, nu orkar jag inte sitta här längre. Ska väl.. hitta på något! Haha..

Jag kanske skriver senare, ifall jag inte åker till älsklingen, eller om jag åker dit - men han inte har hunnit komma hem tills jag kommer dit. Så, ciao!



När jag jobbade i söndags så var det en gäst som påminde så mycket om min käära idol Kat von D. Helt insane! Så jag dog lite när hon log åt mig, Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0