Jag lever, jag lovar!

Bloggeeen! Nu har det varit dagar med snutten igen, och jag är glad för det, för redan imorgon åker han till Jönköping för ett jobb i en vecka drygt. Synd också att både han och jag jobbar på våran 2 års-dag, men den får la 'firas' när han kommer hem såklart. Hoppas bara dagarna går fort, för det är inte länge kvar tills nycklarna till lägenheten är våra, och då ska det börja renoveras! :D Eller, det har jag iofs sagt hundra gånger nu säkert, men haha, ni anar inte hur pirrigt det är, och hur mycket vi längtar efter att dagen ska komma!

Vi har bestämt oss för att hitta en cykel till honom också. Han har nämligen lånat pappa nu, så har vi varit ute och cyklat. Så vi har bestämt att när han har en, ska vi börja cykla han, jag och Vissla dagligen. Bra träning! :)
Så under tiden han är borta o jobbar så ska jag och Vissla ut :) Hon springer vid sidan om, och jag cyklar. Bra träning för båda!

Men nu ska jag mysa med hjärtat sista natten tsms innan han åker imorgon. Skriver mer då antagligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0