Here we are

Här sitter jag och känner hur myyyysigt det är med huvudvärk(förstå ironin). Snart väntar även en häärlig muskelvärk i nedre delen av huvudet och i nacken, som är ett symptom utav mina illamåendetabletter jag har, som jag precis tog två stycken utav. Vet att jag åt dem dagligen för ett tag sedan, och det kändes som om någon tröck ner mitt huvud åt vänster, så att de lutade hela tiden utan att jag kunde hålla upp det. Det är jättesvårt att förklara riktigt hur känslan var(och nu även väntar), men jag hoppas att jag hinner somna innan det kommer..

Älsklingen är här! För stunden är han dock på toa, därför jag passar på att skriva här ;-) Han kom ju hit igår ganska exakt kl. 01.30, men vi somnade nog inte förrän runt k. 03.30 tror jag. Gick upp ur sängen gjorde vi inte förrän kl. 14.30 (a) och sedan blev det tatuering på Hannah vid 4 tiden. Efter det åt vi, jag & Niclas var iväg till Willys en snabbis, och han fyllde i min smiley på ryggen. Ont som satan gjorde det, fy. Där är anledningen till att jag helst gör mina tatueringar själv. Det känns f*n så mycket ondare när andra gör på mig har jag märkt, puh..

Imorgon ska jag och mamma till Haninge. Älsklingen väntar här hemma tills vi kommer hem igen, och sen blir det nog till att träffa Elli & Coffe :-)

Nu ska jag pysa mysa med älskii! /

Bilder från gårdagen med Elli


Kommentarer
Postat av: /C'

sv: åh tack snällis! <33

2010-06-09 @ 16:59:50
URL: http://differentways.blogg.se/
Postat av: /C'

sv; sigma 50 mm f/2.8 macro. tack så snäll du är! <3

2010-06-10 @ 21:08:51
URL: http://differentways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0