Fast i Skogås, Solsting, Planering, Packning & Backup!

Sorry för att jag aldrig uppdaterade under tiden som jag var hos min älskling. Det tog mig 2,5 h att åka till honom, istället för 1,5 h som det brukar. För vet ni vad? Jag tar alltid tåget till Skogås och tar bussen därifrån. Och, när jag väl kom dit i tisdagskväll, så visar det sig att bussen gick ca 10 min innan jag kommit dit med tåget, och att nästa inte skulle gå förrän en timme senare! Jag blev GALEN! Fast i Skogås när klockan var strax innan 22, ensam med hunden. Niclas som åkte från Jönköping, hann alltså hem före mig, som 'bara' åkte från Nynäs. Hah! Men fram kom vi tillslut, och man fick träffa sin älskling. <3

Vi har inte gjort något speciellt, för det har varit sådan hetta kan man verkligen säga! Lite solande, ett par promenader och en massa mys. Vi har fått reda på att vi ska få oss en liten kattunge! En svart, långhårig kattkille. Vi har ingen aning om vad vi ska köpa den lille till, så har någon något tips? :-)

Vet ni vad jag gjorde nyss? Som kändes jäävligt skönt! Jag rensade min MSN-lista, haha! Onödigt vetande kanske. Men det känns som om man har miljooooner kontakter på sin lista, som man inte ens har en aning om vilka de är? Folk man kanske addade när man var 3 år, pratade med ett par ggr, och sen ba BYE! Så, jag gick igenom mina drygt 200 pers till kontaktlista, och är nu nere i exakt 80 kontakter. Nu har jag iaf folk jag vet vilka de är/känner! Haha. Men, det var faktiskt skönt att göra, bara så ni vet...

Imorgon och på söndag ska jag jobba! Det ska bli skönt att få jobba igen, men känns inte sååå skönt att man nu börjar jobba en timme tidigare. Och, jag som alltid vill vara där lite tidigare än de andra - bara för att slippa stressen - kommer ju få gå upp Ännu tidigare! Haha omg säger jag bara. Men äsch, har jag bara kommit dit så flyter allt på så bra så. Det kommer inte bli några problem inte!

Dagsplanering fr.o.m. idag:

Fredag(idag): Packa tatueringsprylarna, och kanske lite därtill. :-) Bokhyllan & skrivbordet ska bli tomt(förutom det som tillhör datorn såklart)
Lördag(imorgon): Jobba! 05:45 - 13:00
Söndag: Jobba! 05:45 - 13.00

Måndag: Läkaren - PRIMA
Tisdag: Tandläkaren..... ! Laga ett f''''''ing hål -.-
Onsdag: Hmm? 
Torsdag: Vi får nycklarna till lägenheten!! 


Juste!
Jag måste göra en backup.
Och jag vet inte hur man gör? (a)

För jag känner att min dator börjar typ, ge upp?
Nej men, den börjar ge sig vid uppstart. Så, en vacker dag, som säkert är inom kort, kommer den inte starta alls. Och min externa hårddisk har ju också gått ner under jorden, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Skulle behöva ett par CD-skivor att ladda över allt på. Men hm ja. Då måste man skaffa sådanna också.. Haha! I-landsproblem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0