Elli & Coffe

Hej folket! Jag skrev ett inlägg för ett par timmar sen, eller rättare sagt, jag började skriva ett inlägg, men något hindrade mig från att fortsätta, så jag skriver ett nytt nu iaf. Jag har precis kommit in från att ha varit ute och ätit + bara varit med Elli och hennes Coffe. Trevvvvlans var det, och jättegod kycklingsallad åt jag medans de åt en stoor pizza. Vi blev bemötta av en stor satans mås på pizzerian också eftersom vi åt utomhus, men den var söt, haha! Efteråt gick vi till Kvantum och köpte glass & godis, och därefter vandrade vi hemåt hit, hoppade studsmatta, satt och bara pratade och sen slutade det med att Elli och Coffe hade ett mini-vattenkrig, haha! Men trevligt var det iaf att träffa dem, nu vet jag bara inte vad jag ska göra... Älsklingen åkte ju halv 11 imorse hemifrån här för att åka hem till sig och hämta kläder, packa osv då han för bara 2 h sedan åkte ifrån Stockholm mot DH i Jönköping där han nu ska jobba en vecka. Jag saknar honom redan, och känner att jag verkligen måste sysselsätta mig, annars får jag typ panik? Det jobbiga är att jag bara inte vet Vad jag ska göra.. Någon som har tips på vad man kan hitta på när man har supertråkigt?




1; mås - 2; maaat - 3; coffe - 4; ellii
(samtliga bilder tagna med mobilen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0