Smygstart med flytt imorgon!

Så sant som rubriken säger. Imorgon ska vi innan lunch sätta ihop resten av duschkabinen, och pappa ska foga mosaiken i köket. Spisen ska på plats innan jag och mamma sen börjar storstädningen. Damma, torka, skrubba och skura. Sen blir det hem för en lunch här, och seeen sätts en flyttvända igång. Då ryker alla kartonger härifrån mot lägenheten, allt som får plats i våra bilar och på vårat släp. På fredag hyr vi ett större släp för att ta det sista, dvs alla stora möbler som inte alls går in i bilarna. Supersuper! Nu är det faan så nära :-D Så Lina, nu vet du det, att vi kommer med flyttlass imorgon och på fredag ;-)

Nu ska jag lägga mig i sängen och vänta på min älskling som för stunden står i duschen. Kanske skriver imorgonkväll, och annars blir det inte förrän vi har fått igång vårat internet där borta.




Ajuste Lina, när du ser detta, hur har ni uppkopplat till internet? Pappa och Niclas är lite osäkra på hur vi ska göra, då vi varken har något nät-uttag eller en router. (a)


Kommentarer
Postat av: Lina

jag tror att Adde (min pojkvän) har bredband. Jag har trådlöst internet från någon granne som bara blev uppkopplat. Men adde använder sig av ett utag som går från hallen.



Vad tråkigt att ni flyttar på fredag för då åker ju vi till sommarstugan och är där en vecka :/

<3

2010-07-15 @ 07:38:19
URL: http://l-illis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0