Renovering!!!!! <3

Sorry sorry för dålig uppdatering, men det är väl inte så konstigt! ;)
Vi blev superduperlyckliga när vi i torsdags kväll fick våra nycklar till lägenheten, jag och min Niclas! Vi var dit direkt och började mäta, rita, skissa och även riva lite av tapeterna. Nu är vi igång med att lägga golvet i köket och även luckorna håller på att målas. I början av veckan som kommer nu så anländer tapeterna, så vi kaaanske hinner bli så gott som färdiga till nästa helg. Skitskoj verkligen! Det kommer bli hur snyggt som helst, och ännu roligare när man möter jättesnälla grannar! En tjej ifrån skolan bor dörr i dörr, så det känns tryggt :D Nej fan det kommer bli asbra detta! :)

Jag har tagit massor av bilder, men tror att jag lägger upp när vi är färdiga så ni får se både före och efter ;) Fast, annars så kommer jag lägga upp lite senare. Har inget internet för tillfället på min dator(har pappas nu).

Skulle bara meddela att vi lever :)

Ikväll ska jag och älskling tbx till lägenheten och måla en vända till på luckorna, och imorgon likaså. Då blir även golvet färdigt. SKOJ!!

Pussssssss

Kommentarer
Postat av: Lina

Det kommer bli mycket trevligt att ha er som grannar :)

2010-07-03 @ 21:31:08
URL: http://l-illis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0