Im alive

Usch vad jag känner att jag inte har haft tid med bloggandet. Men, det är väl inte så konstigt?
Vardagsrummet är nu helt klart, och i köket är det bara kaklet som ska fixas. Annars, så är det hallen som står på tur, där det bara är tapetseringen och socklarna som ska dit. Aaaannars är det bara duschen och spisen som ska in på plats, så förutom det - är vi klara :D Haha! Så nu är det verkligen inte långt kvar, pirrigt värre.

De senaste dagarna, eller faktiskt enda sedan dagen innan vi fick nycklarna, har jag bara varit med min älskling. Därför kändes det himla konstigt när han satte sig på bussen hem mot Huddinge idag. Dock får och fick jag väl trösta mig med att han ska hem och packa för flytten, och kommer redan på tisdag tillbaka. Nu vill jag bara ha morgondagen överstökad. Vill packa mer mer mer, vill ha allting klaaaart!


Fast nu när jag tänker efter så suger det lite att jag måste jobba hela helgen också.
Men, vad gör man inte? Nu är det ju ännu viktigare att jag jobbar. Annars lär vi inte klara oss! Haha.


Men men.
Nu måste jag stänga ner här, för ska upp redan 04.30 och göra mig iordning för jobb.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: fia

flyttar du ihop med din pojkvän?

2010-07-11 @ 23:49:54
Postat av: FELICIA [Tatuering, foto & design]

Svar till Fia: Ja om du läser de senaste inläggen jag har skrivit så borde du förstå det ^^ Och skrev i inlägget här ovan att han skulle hem och packa för flytten?

2010-07-12 @ 14:17:29
URL: http://felischas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0