Glass i stora lass

Hej bloggen!

Här sitter jag och Vissla i soffan ute på baksidan. Mamma springer runt och fixar med blommorna, och Kim ligger i solen och steker sig. Älsklingen och pappa är i lägenheten och jobbar, tapetserar och drar elen. Pappa har nu gjort klart både kök och vardagsrum när det gäller tapetseringen, så nu är det bara kvar att kakla i köket, sätta dit alla socklar ifall de inte redan har gjort det nu, och sen hela hallen som ska tapetseras om också. Annars börjar vi bli klara helt och hållet så att vi snart kan börja flytta över saker successivt iaf :-)

Annars har jag och mamma varit i Haninge idag eftersom jag skulle till PRIMA. Efteråt åkte vi till Länna en sväng, så jag shoppade lite småprylar på Rusta innan vi sedan åkte till lägenheten med glass till gubbarna.

Såå ligger det till.
Kommer lägga upp alla bilder när allt börjar bli färdigt, när vi har kommit iordning :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0