Bromsjvel

Godmorgon bloggen.

Här sitter jag och tittar på när Bengt-Åke(kattungen) ligger och leker med en plastpåse. Vissla och Niclas ligger i sängen och sover, och jag har precis ätit min frukost. Jag ska nämligen vara hos Prima om ca 2 timmar, så ska ta bussen som går om ganska exakt en timme. Så jag antar att jag väl ska fixa lite ny musik till mobilen så jag klarar mig på resans gång, och sen måste jag ut och rasta Vissla.
Och det går fortfarande upp och ner rent känslomässigt om hur det känns med flytten. Vi gör ingenting om dagarna så det känns så jävla ruttet pga det..

Så har jag TVÅ bromsbett i mitt knäveck?! Mitt i allt liksom typ.. Haha.
Men nu måste jag gå.

Skriver antagligen senare, lär väl inte ha bättre för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0