Bjuder på lite bilder efter dålig uppdatering


Det var ett tag sedan jag bjöd på bilder, eller egentligen var så duktig på att uppdatera, så jag tänkte stå till tjänst med att visa lite bilder som ni kan kika på under tiden som jag ska försöka fixa min design.

Jag vet fortfarande inte hur jag vill ha det, men jag är ganska säker på att det inte kommer att vara något i den stil som det kanske ser ut att bli just nu, hah.


älsklingsvissla ligger och småsover i soffan


samma kväll som sista flyttlasset vart färdigt så fick vi denna bukett av mamma & pappa innan vi firade med vin, jordgubbar & chips på balkongen :)


vi fick våran kisse samma kväll


härom kvällen låg jag & myste i soffan med hund & katt :)


jag vet inte om jag har visat denna bild, men var tvungen att fota sötaste kim när hon låg och vilade på pool-taket en eftermiddag


när vi tog pause från renoverandet så åkte vi & badade med vovvarna. vissla trodde att hon hittade någon firre..


..men hittade antingen sjögräs eller bara hennes egen bajspåse haha!


finaste kim igen ville hellre vara på land än i vatten :)





NU ska jag klura ut hur designen ska bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0