Bauhaus

Jag stör mig på folk som kommenterar med en massa frågor, som alltså inte verkar läsa inläggen innan de skriver. Läs innan ni frågar något! Jag bara säger det, hah...

Skönt att ha jobbat idag! Eller att rättare sagt, ha det avklarat nu. Nästa jobbpass är i helgen, så jag har ett par dagar ledigt innan dess för att fixa med flytten som JA, äger rum tillsammans med min pojkvän.

Äsch, orkar inte skriva mer nu, blir troligtvis mer ikväll.

Snart ska vi åka iväg till Bauhaus och köpa mosaik istället för kakel till köket. Seen får vi se vad som händer.
Ska nog fortsätta packa mina kläder, som jag har gjort sen jag kom hem från jobbet.

Men men, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0