All tapetsering - Check!



Hej bloggen!
Här sitter jag i skuggan under ett stort parasoll med min hund intill mig. Det är varmt som satan, visst håller ni med!? Trots det, har vi varit i lägenheten och jobbat lite. Pappa är kvar där än, och Niclas har väl precis åkt iväg till Huddinge för att finally hämta hit alla sina prylar. Jag och mamma(även Niclas fick ge en extra hand) satt upp den låånga gardinstången i vardagsrummet, som sträckte sig enda till 2,70 m! Ganska brett, men är för att den går över ett stort fönster Plus våran balkongdörr. Jättebra tror jag det blir, speciellt när jag fick två ljuslyktor att hänga upp i stången mellan gardinerna också, supersuper!

Niclas har dragit lite el med hjälp av papsen, och pappa själv har tapetserat klart i hallen nu också. För stunden tror jag att han håller på att sätta dit socklarna i hallen, och sen är det färdigt där också! Så nu är det väl lite el kvar, kaklet ska upp i köket och spis + duschkabinen ska in. Alltså, inte alls mycket kvar nu! Kanske har jag sagt det ett tag, men när man håller på ser man verkligen resultat ska jag säga er. På inflyttningsskivan ska jag fixa fram alla före & efter-bilder så folk verkligen får se skillnaden. Det är en otrolig skillnad! Som en tant sa idag "Jag har varit inne där ett par gånger förut, så jag vet hur det såg ut. Det är väl ett heltidsjobb att göra iordning den där lägenheten!" Haha. Och så sant som sagt.

Ikväll ska vi äta kycklingspett och sen ska jag hjälpa mamma att färga håret. Jag ska nog in och packa lite mer kläder, för usch vad mycket kläder man kan ha! Det är helt insane, men tur då att vi har så pass många garderober då. ;-)

Nej, nu måste jag sätta datorn på laddning(sitter ju som sagt ute med pappas bärbara i knät), och sen får jag se vad som blir härnäst på schemat. Kanske tvätta lite. Städa lite.. Mja!

Hörs senare,

XXX


Kommentarer
Postat av: catarina

jäkla söti<3

2010-07-14 @ 11:15:19
Postat av: Jennifer ^^

TJa^^ håller med om att det är *** varmt här i Nynäs. Vad kul att ni snart är klara med lägenheten. Lite avis är man ju! Hoppas att ni alla mår bra och inte smälter bort. Lycka till med allt och jag hoppas alla önskingar och all lycka till er^^ Älskar dig min vän. Ha det bra många kramar, Jennifer The L! (Vi ses i augusti)

2010-07-14 @ 13:02:54
Postat av: Lina

Kan ni flytta in snart eller, det är lite ensamt här utan granne än så länge :P

<3:)

2010-07-14 @ 15:40:18
URL: http://l-illis.blogspot.com
Postat av: FELICIA [Tatuering, foto & design]

Svar till Jennifer:



Heeej Jenni!

Visst är det varmt som satan?!

Och javisst, nu är det inte långt kvar. Flyttar in på fredag :-) Hur går allt med körkortet? Tagit det än? :-D

Tack detsamma! För med oss är allt prima, men varmt att renovera i denna värme, men vad gör man inte ;-)

Taaaack vännen min, saknar & älskar dig också :) Kramis! <3

2010-07-14 @ 23:18:13
URL: http://felischas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0