All i want, all i need.

Här sitter jag hyfsat nyvaken och lyssnar till Takida. Jag har hunnit vara ute med Vissla och älsklingen ligger fortfarande och sover. Idag är det fint väder! Visst är det underbart? Nu har det fått vara pissväder ett par dagar, så jag har faktiskt hunnit längta efter solen. Jag vet dock inte vad som sker idag som ska ha nytta av solen, men endå. Man blir på ett annat humör när det är sol!

Igår åkte jag, älskling & mamma till IKEA! Det var jätteskoj för vi fick med oss hem en massa prylar. Äntligen fick vi oss vårat datorbord, vi köpte en stol till Niclas, spottar till hallen och vardagsrummet, en lampa att ha ovanför köksbordet, och maaassa andra prylar! Vi fick även en strykbräda av mamma, så snäll! :-)
Så nu har vi så gott som kommit på plats. Nu är det bara Niclas vitrinskåp som befinner sig i Nora som är kvar rent möbelmässigt. Men här ser ni iaf vilken färg vi har på tre av fyra väggar i vardagsrummet :)


vad mupp jag är..


Kommentarer
Postat av: evelina

kussiiiii! kan inte du fixa en ny design till mig? om du har tid mitt i flytten såklart ;) inflyttningsfest när? ;D pösss

2010-07-27 @ 15:51:28
URL: http://obekant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0