Wintercity

JAG VAR SKILLAD IMORSE! Jag vaknade och var mycket medveten om att jag hade ställt klockan på ringning 08:20, men när jag tittade på klockan 07:20 så gick jag endå upp. Jag fattade aldrig att klockan inte hade ringt, så jag upp och åt frukost, och SEN reagerade jag på att "vad gör jag uppe nu? jag ska upp om en timme?!" så jag gick och la mig igen och ställde fram klockan 20 minuter, eftersom jag då redan hade ätit.
Så here I am now, har precis packat ihop kameran och stora objektivet ner i väskan, och ska nu ut med vovven min.

Vi ska åka till stan, vi som har foto i skolan.
Två studiebesök och resten av tiden fota fritt typ. Eller, vi får uppgifter, så var det ja.


Kommentarer
Postat av: cattis'

thanks<3 blir alltid lika glad när jag finner en liten kommentar från dig

2010-02-20 @ 18:53:22
URL: http://differentways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0