Välkommen till min nya blogg!

Det tog mig ett tag att byta. Mycket snack men liten verkstad, som man brukar säga, right? Men här är jag! Så nu är det inte värt att klaga mer. Headern kommer inom kort bytas ut, bara för att jag väntar på en beställning med en fjärrutlösare till kameran, så jag kan kirra nya bilder :-) Vad sägs om det?

För övrigt. Jag är den gamla ex0t1c.blogg.se som de flesta säkert redan visste. Varför bytte jag blogg, när jag haft ex0t1c i drygt 2½ år? Jo, just det. Jag känner att jag inte mår så bra inombords, och tänker nu "starta ett nytt liv", om man kan säga det så. Det är inte så att jag vill glömma allt ur min gamla blogg, den är inte borttagen och inte heller några inlägg. Jag kan läsa dem ifall jag vill, men jag känner bara att jag vill gå på en ny väg nu. På måndag börjar mitt "nya jag", så jag hoppas allt kommer gå bra.
Är det några frågor är det bara att höra av er till mig :-)


Kommentarer
Postat av: /C'

älskade, fina du <3. sätt inte ribban för högt bara, allt blir inte bra över en dag. ingenting blir heller perfekt. men jag vet att både du & jag är påväg mot det bättre.



har du kirrat en fjärrutlösare nu alltså? :) var beställde du den ifrån? (a)



awesome design, du misslyckas aldrig argh! haha ;> <3333333

2010-02-05 @ 21:36:45
URL: http://differentways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0