Hey beautiful!





Natten blev lång igår. Det var nattbio för mig och Hanna - My bloody Valentine 3D - så vi var väl hemma strax innan 00 i alla fall. Sedan satte jag mig och spelade gitarr en stund innan jag bara satte mig framför datorn. Hanna somnade ganska fort, och blev snabbt blåslagen från min hund som anföll henne och hennes mobil när den mjauade för sms, haha! Men men. Upp imorse för att åka in till stan. Hade planerat att köpa både det ena och andra, men kom istället hem med två t-shirts och ett linne från GT, och ett peace-halsband från PunktShop. Köpte även hårfärg igeeen, eftersom jag missade lite när jag färgade igår haha! Så Hanna hjälpte till idag, och ovan ser ni resultatet :) No red-head här inte. No no!
Hanna kom också hem med en gitarr, för vi ska börja spela tillsammans. Jag själv har ju spelat ett tag, ett par år, och hon själv är nybörjare, så jag ska lära henne och sen ska vi gå ihop och spela spela :D Det är riktigt skoj, så nu har jag spelat så mycket igår och idag att mina fingertoppar är helt ömma. Stackars stackars.

För tillfället sitter jag och spelar Bullet For My Valentine's Road to nowhere och knarkar 'Feel This' med Bethany Joy Lenz, känd som Hayley i OTH. <33333333333 Galet vad jag gillar den låten. Så, den spelar jag annars också. Inga svåra låtar direkt, men vem bryr sig? :)

Annars...


NU ÄR DET LOOOOOOV!

Och jag ska! :





Bara sitta hemma och se bra ut.
Eh, seriöst?

Jag ska inte göra någonting :(
Har bara en läkartid inbokad på torsdag, och så ska jag tatuera Zache någon av dagarna.
OOoooooch gitarrspelande med Hanna ofc!

Fota måste jag.
Och plugga.. även fast det är lov ja.


DEN 1 JUNI 2011 TAR JAG STUDENTEN <3
Bara så ni vet ;)


Kommentarer
Postat av: /C'

jävla !"#%&!#/ snygging!!! give me your look, :(

och inte nog med det har du en sjukt snygg design också.

näää, jag är inte avundsjuk, inte aaalls ;)

nä, faktiskt ville jag bara ge dig lite komplimanger :D <33

2010-03-01 @ 09:05:13
URL: http://differentways.blogg.se/
Postat av: /C'

eh, hur lät det där då? jag MENAR ju det jag skrev ofc, bara att ja, jag ville inte va nån som sitter o säger saker för jag är avundsjuk, lite så jag mena :P så kan man ju inte hålla på :) så ja, har jag klargjort nåt nu? nej. haha.

2010-03-01 @ 09:07:09
URL: http://differentways.blogg.se/
Postat av: /C'

åååh, fan vad jag har lätt att trassla in mig :((

2010-03-01 @ 09:07:34
URL: http://differentways.blogg.se/
Postat av: /C'

och nu när jag kollar närmare på tröjan, den var asnice ju :O kan du inte langa en bättre bild på den? haha. mönstret var grymt häftigt,



alltså ååh så jag skriiver, haha :(

2010-03-01 @ 09:12:30
URL: http://differentways.blogg.se/
Postat av: /C'

... hårfärgen klär dig. var tvungen att säga det också. :( gawd, jag kan inte tänka på alla saker i ett, så dom kommer allteftersom. därav; HUNDRAELVA kommentarer! sorry :$

2010-03-01 @ 09:13:52
URL: http://differentways.blogg.se/
Postat av: emelie

vart gör du dina headers ?

och hur gör du dom ? :)

2010-03-02 @ 20:45:37
URL: http://rraandoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0