Stort behov av denna



Jag märkte när jag tog bilderna till den blivande tatueringen på ryggen, att jag nog skulle behöva denna. Verkligen verkligen behöva. Jag satt i min datorstol och vinglade, samtidigt som jag fick luta mig tillbaka för att ställa in så bra som möjligt, med fokus på mig, och sedan ställa in självutlösaren. Hade ju 10sek på mig att finna en bra position, men räckte det? Hm, tillräckligt kanske iaf. MEN! Det hade gått mycket smidigare ifall jag hade denna sak. En liten fjärrutlösare från Expert. Kommer kosta mig 229:-, men det är det värt ifall det blir bättre bilder :-)


Kommentarer
Postat av: Thessan

åh, är det en såndär trådlös pryl? :P Har alltid velat ha en sån :P



SV: Jag har ingen aning :S Han måste ha någon missbildning eller nåt x) Mardrömmar får man i alla fall!

2010-02-06 @ 14:41:45
URL: http://freakinhilarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0