Photograph



För en stund sedan gjorde jag klart en av engelska-uppgifterna jag hade att göra. Efter det var jag inte sugen på att plugga längre, som jag faktiskt var innan, så jag tänkte att jag gör lite roligare plugg; nämligen foto. Så, jag drog fram kameran, stativet och fjärren. Jag sminkade mig och bytte till andra kläder. Vi har nämligen massa porträttbilder i läxa, och eftersom jag inte direkt har någon modell, så fick jag väl ställa upp själv. Fast, det varade inte alls länge.. var inte så kul som jag trodde, hah.. :(

Så hepp, inte det alltså.
Nu funderar jag på att bänka upp med cola och kanske, popcorn, ifall vi har. Annars får det bli en kokosboll och havrefras som snacks! Haha.



Your guardian angel


Kommentarer
Postat av: /C'

2010-02-11 @ 22:00:24
URL: http://d
Postat av: /C'

eh, something went wrong.

här har du en till som har porträttbilder i läxa! dock skitjobbigt/svårt att ta självporträtt :-(

2010-02-11 @ 22:01:25
URL: http://differentways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0