Not OK

Dålig uppdatering all weekend long, I know I know. Kanske för att jag har varit busy?
M juste! :-) Blivit insnöad hos älskling kan man väl säga. -20 grader utomhus gör att man
mer än gärna  håller sig inne. Han var ute o festade i fredags så jag somnade framför OS
hemma hos honom och vaknade till när han kom hem någon gång på morgonkvisten.
Eftersom det är flytt på G har det varit fullt hus där borta, men jag har försökt att iaf hjälpa
honom med att packa sitt, även om det är supersvårt att packa åt andra. Men det löste
sig iaf :-)

Snökaos verkligen!? Jävla snö. Men men..
Ida skulle kommit, men snön hindrar tåget.
HM? Så vi får se imorgon ifall det blir bättre med SJ?
Hon åker ju enda från Skåne, så.

Älskling mådde inge bra imorse, eller mår fortfarande inte bra, så jag hoppas han
inte blivit sjuk. Nu börjar jag också inte må super, så jag hoppas det inte är något..
som jag har supersvårt för.. ni som känner mig förstår vad jag menar..

Annars blir det bussen till skolan om drygt en timme..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0