No title

Oj vilken lång skoldag man hade då?
Sov drygt till kvart i 10, och hade lektion mellan 11.45 - 13.00, sen tog jag bussen hem.
EN lektion var det ja, kulturhistoria med Jennifer. Rätt skoj endå, för vi tejpade bara ihop en del till våran scen, sen målade vi den och sen fick vi ta bussen hem, haha :)

Imorgon blir det antagligen bara en lektion också. Jag ska ju till PRIMA imorgon, i Haninge, så jag hinner bara gå på första lektionen, och jag hinner inte tillbaka heller till resten. Och torsdag är det tydligen studiebesök? Så fan haha, soft skolvecka? -.- Men men, ska väl inte klaga!

Men nu ska jag se ifall det finns något att stoppa i magen.
Puss /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0