Myes

Hej bloggen. Sitter hemma nu och lunchar, eftersom jag har en så dryg och lång håltimme. Min första lektion, form, slutade kl. 10:10, och nu sitter jag som sagt på hål enda fram tills 12.45 då min engelska börjar, som också är min sista lektion. Tänk ifall den lektionen hade legat tätare inpå form-lektionen, då hade jag kanske slutat nu för dagen? Men, man får väl inte alltid som man vill, right?

Idag ska jag som jag sa tidigare, till mitt hjärtegull. Jag ska väl fira honom mer idag istället för imorgon, eftersom han knappt blir hemma och då åker jag till min syster istället och firar Danne som fyller år IDAG! Grattis till honom på 30-års dagen :)
På söndag åker jag tillbaka till mitt hjärtaaa :)

Nae ni. Nu tänkte jag packa på mig lite småsaker jag ska ha med mig till pluttis. Får la bli smink, smått och gott.
Mobilladdare, kanske kameran ifall den ska med till Tyresö? Why not!? :)
Men, vi säger så då. Ha det bäst sålänge, lär uppdatera imorgonkväll iaf när vi kommit hem från Tyresö.

XXX

jag och min pärla i somras

utan tattoos !? naket det ser ut :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0