Misslyckad, missfoster

Jag hatar mig själv. Allt jag gör blir så åt helvete fel hela tiden, jag är fan inget annat än världens jävla stora idiot. Jag brinner upp inombords och mina tårar dränker mig, jag kvävs av mina egna andetag och vill inte leva mer. Jag vandrar mina sista steg genom den mörka dal för att få ett slut på detta. Allt är ju mitt fel, då är det inte jag som borde finnas vid livet.. Det finns bara en person som kan få mig lycklig igen, han som har gjort mig glad i snart 20 månader. Han fick mig att ändra inställning om levandet, men nu.. lämnar han mig här ensam så vet jag inte vart jag ska ta vägen. Det finns bara en utväg och det är FAN att jag går och ...dör. Jag orkar inte mer, ärligt jag orkar inte. Alltid jag som ska få må så jävla pissigt, men fan i helvete!!!! Kommer inte hjälpa ett skit att gå till en jävla psykolog. FUCK livet! Vill inte leva mer..

Jag älskar bara dig Niclas, men du vill inte förstå det. :'(
Snälla Niclas. Om du läser det här.
FÖRLÅT mig för allt som har hänt!
Vi kan om vi vill, right!?

Jag älskar bara dig.. bara bara dig.
Det tvivlar jag inte en sekund på..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du ger någon för mkt kärlek så blir personen van och bortskämd.

Om du behöver en person för mkt så sjunker du i värde för personen och blir jobbig.



Sanningen är att alla ord har ett värde, desto mer du använder de desto mera sjunker värdet.



Älska aldrig mer än va du blir älskad.

Bli aldrig beroende av någon/något som inte är beroende av dig.

2010-02-07 @ 15:01:48
Postat av: Cassie

Jag finns alltid här för dig Felicia i ur och skur! <3

2010-02-07 @ 15:33:00
Postat av: Claug

Jag känner inte dig eller så, men kan inte lämna inlägget utan att lämna en liten kommentar för att önska dig all lycka och hopp om att det kommer att bli bättre! Never give up och ta hand om dig.

2010-02-07 @ 20:23:49
URL: http://claug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0