Idomin, för du är så fiiiin.

Kul att så många gick på det där med tatueringen ;) Haha :)
Men det är ungefär så jag vill att min tatuering ska se ut, den som jag någon gång faktiskt ska göra där på armen. ^^ Blir nog troligtvis när jag fyllt 18, då jag förhoppningsvis också växt på mig kroppsligt, haha. Är så smaaaal ju..

Nu har jag precis suttit och pratat med Niclas älskling i tele i nästan 3 h. Vi som aaaaldrig brukar prata såhär länge i tele. Saknar det. Jag tycker om att prata i tele med min pojk! Kul att bara prata ibland tycker jag.
Kom fram till att vi ska försöka få ut kompisarna ut och bowla någon kväll, och sedan ut och åka gokart. Fatta skoj? :D

Men nu ska jag titta OTH och sedan sovaaa. Sovmorgon imorgon, börjar 12.35 istället för 08.15, snacka om skönt.
See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0