Honey

Finner knappt några ord.
Suttit och skrivit en massa,
men lika fort som det blev
nerskrivet, blev det borttaget
igen.

Jag vet inte vad jag ska
säga, och jag vet inte vad
jag ska göra.
Jag vågar inte göra för
mycket, men vill inte göra
för lite.

Vad är tillräckligt?

Hur ska jag få dig att förstå.
Att det bara är dig jag älskar.
Av hela mitt hjärta,
hela mitt liv,
min kropp,
min själ.

Mer än allt.
Mer än vad ord kan beskriva.
Mer än vad siffror kan visa.

DU ÄR MIN LIVSGLÖD!
Snart tjugo månader tillsammans.

Tiden går så fan fort.
Hoppas mer än allt att dessa
tjugo månader bara är en smula
av vad vi kommer tillbringa
tillsammans, du och jag.

Jag älskar dig,
Niclas Larsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0