Här ska målas om!

 

Här sitter jag och lyssnar på Plan Three's Achilles Heel för tillfället, och det kliar som satan i min hårbotten. Och varför det? Jo, för jag sitter för stunden och sliter sönder mitt hår med hårblekningsmedel i skallen på mig, för att jag sedan ska lägga i en röd ton.



Såhär var jag innan jag slänge i geggan i håret. Och tyvärr tvungen att först bleka..... tyvärr! Men tvungen ifall jag ska kunna lägga i denna:



Den är dock rödare i verkligheten än på bilden. Men, det blir säkert bra! :) Kan inte bli värre i alla fall. x)


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag funderar också på att förga håret och måste också bleka det först. hur gick blekningen i ditt hår? slet det mycket? tappar du mycket hår nu efter? =)

2010-02-23 @ 18:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0