Dagens

Dagens humör: Bra bra bra! Lite småirriterad framåt kvällskvisten, men det vände ganska fort.
Dagens mående: Har varierat. Just nu bara trötteeer
Dagens borde: Sminka av mig och hoppa i säng! Men inte äään..
Dagens frisyr: Utsläppt :)
Dagens smink: Det vanliga. Foundation, rouge, mascara, kajal, ögonbrynspenna & läppglans. En del jaa.. (a)
Dagens klädsel: För tillfället bara tshirt? Annars har jag haft linne, skjorta och leggings.
Dagens planer: Eh ja. Sova inom en snar framtid kanske?
Dagens materiella vill ha: Mer kläder, converse och nya gitarrer! Gärna objektiv till kameran också..
Dagens fundering: När jag får träffa min älskling igen och hur resten av min vecka kommer se ut
Dagens beroende: Nacho-chips
Dagens tråkigaste: Magvärk like always efter mc donalds-maten. Men gott var det endå!
Dagens längtan: Efter min kära pojkvän. Hans värme och mysiga pussar.
Dagens superlängtan: Efter sommar och sol, korta kjol. Helt klart!
Dagens tidning: Oj.. har inte läst Någon tidning idag.. Så väljer Scandinavian Tattoo Magazine som jag köpte igår!
Dagens låt: Bethany Joy Lenz - Feel This


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0