Choklad

Det suger! Det riktigt suger!
Nedladdningen med säsong 5 med OTH går riktigt segt, och jag tittade precis på sista episoden av säsong 4, så man vill bara fortsätta. Haha jag satt och grät genom det sista avsnittet? (a) Thats me!
Wanna live like them, maybe..

Lyssnar till Renegade Five - Darkest Age och dricker saft. Mina popcorn är slut för länge sedan, och likaså när det gäller mitt godis. Och titta på dessa;(bilden nedan) små söta chokladhjärtan! De var så fina att jag nästan inte ville äta upp dem, men gjorde det endå. OCH vad goda de var! Det vita blev min favorit, ni skulle bara veta.
Jag fick dem av mitt hjärta igår på alla<3dag, så söt han är min älskade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0