Be happy

Usch vad jag har ont i min mage. Mår illa gör jag också, SÅKLART! Och då när man har en fobi som jag har, då är detta inge roligt ska ni veta.. Inte för att någon säkert tycker det är roligt, men för oss få som faktiskt har en fobi kring detta - är det värre än för alla andra.. Så jaaaa, jag tog precis en tablett som kanske kan få magen på andra tankar, och då blir jag själv lite lugnare också. Lite trött är jag, men inte tillräckligt för att jag ska kunna somna. Så bra känner jag mig själv iaf, till att veta att det blir så.

För att fördriva tiden lite, så gott jag kan, sitter jag och ritar på en bild med Hayley, Brooke och Peyton från OTH. (a) Neeej jag är inte desperat, inte aaaalls! Haha. Blev bara så sur att jag höll på att börja gråta när jag märkte att säsong 5 inte fanns med svensk text att tanka ner (a) Och jag som verkligen verkligen verkligen inte är bra på engelska gav mig, så jag ska se hela den säsongen med engelsk text. Får se hur det går! Dock finns sexan's med svenska, så det är chill, haha!

Men nae, jag tror jag lägger mig i sängen nu framför någon film.
Hoppas jag somnar.
Och vaknar,
utan samma värk..


Wish me luck när det gäller PRIMA imorgon.
Godnatt


Kommentarer
Postat av: catarina

jävla snyggie!

tummarna här <3

2010-02-16 @ 23:45:07
URL: http://differentways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0