22 februari

Sådär ja! :)
Nu äntligen fick jag en header gjord, hittade nämligen lite bilder från.. eh ja, när togs bilderna? Augusti 2007 ser jag nu! Det var analoga bilder, men hade även en CD-skiva med bilderna på. Så pluuug-in, så hade jag bilderna. Alla var väl inte så vackra, men haha det fick duga till headern iaf :)
Bloggen blev iaf finare nu.

Mina ögon kommer stängas och låsas för gott känns det som, vilken sekund som helst.
Men illa mår jag.
MEEEeen, jag måste sova.

Jag älskar min prins mest av allt <3


tjugonde juni tvåtusenåtta, bästa dagen någonsin!


Kommentarer
Postat av: catarina

fett fin desaaajn!! :D<3

2010-02-22 @ 23:43:18
URL: http://differentways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0