13 februari



Såhär såg det ut igår efter att jag hade slutat skolan. :)
Jag knatrade till elhuset för att finna min älskling, så jag bosatte mig hos han,
där jag väl inte hade så mycket bättre för mig än att ta bilder på honom, haha. x)
DOCK! Eftersom det ligger i mina gener(min pappa är elektriker), så var jag tvungen
att visa det, haha. Så jag drog en kabel!! :D Hahaha. Men jag var faktiskt duktiiiiig.
Och så fick jag en kronströmbrytare ;) Bara för att den var trasig, haha.

Jag och älskling ställde klockan imorse så vi inte skulle sova bort hela dagen.
Så upp och fixa till sig, äta frukost och sedan bar det iväg till Farsta där vi två skiljdes åt.
När han åkte till stan så åkte jag vidare mot Tyresö och sis! Vi firade Danne som fyllde år igår ju,
 och eftersom jag var tidigare än alla andra, så sysselsatte jag mig med Darwin och Wilda :)



Men nu sitter jag här uppladdad med godis och ett glas cola. Dock tror jag inte magen
uppskattade det, känns redan så, ha.. Men men. Vad ska jag göra då? :) Jo, jag tänker
nämligen fortsätta titta på OTH! Därefter får vi se i vilken ordning, men det blir väl
'The time traveler's wife', sedan 'Inglourious basterds', och sedan ifall det blir klart,
också 'L word'. Men nu känner jag att jag kanske inte skulle ätit så "mycket" godis på
så kort tid, så nu mår jag illa som en ko..

One tree hill ; here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0