När en vilja, en dröm överväger

Har ni någongång haft en dröm under en längre tid? En vilja som du vet inte är det lättaste att få den gå igenom? Jag har funderat på det, då jag själv har en enorm viljetanke, en dröm som jag nu bara mer och mer vill ska slå in(cattis & elli, ni förstår säkert). Jag tycker att det är så oerhört jobbigt, när man står och velar mellan två alternativ. Att ett, bara låta det rinna ut i sanden och så gott som strunta i vad man faktiskt vill pga. allt negativt som kommer med, eller att två, sträcka på ryggen och gå efter ditt velande.

Vad svårt det är att skriva om någonting, när man inte vill skriva bokstavligen vad det handlar om, haha. Jag vill bara se ifall man kan få feedback, utan att behöva prata om min tanke, min dröm.







[Jag stannade upp när jag läste myprivacy igen.]


Kommentarer
Postat av: /C'

jag förstår.. nog. hjärtat då. :( <3

skriver du nåt i myprivacy? eller vill du prata om det vid sidan om? <3

2010-08-02 @ 22:25:29
URL: http://differentways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0