kommunen är fattig. fast det visste vi ju redan..



min hund är världens bästa. vi var precis ute på en promenad där jag även lät henne gå i en rastgård som finns utanför bowlinghallen, som är till för våra instängda hundar. dock tycker inte jag att det är mycket att hurra för då det bara ser ut som en jävla sandlåda. nejtack, tummen NER för våran fattiga kommun som inte kan tänka sig att ge våra fyrbenta vänner ett bättre alternativ. lucky us att vi har mina föräldrar som har en stor gräsmatta att springa av oss på, mhm juste!

nu ska visseli få en dusch, vilket hon absolut inte tycker om. var inte så länge sen hon fick det sist heller, men känner att hon inte luktar gott, så too bad for you my lady!

beeee ääääär beeee ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0