'cause you're all i want, you're all i need, you're everything

Jag har huvudvärk. Ledig idag är jag också, men det märkte jag inte föränn jag hade kommit till skolan 08.10 imorse. SUCK, men samtidigt ett glädjehopp om att vi var lediga heeeela dagen, och endast har en lektion imorgon som bara består av ett filmtittande. Haha, jag älskar estet..

Våran kisskatt(bokstavligen) ligger och tvättar sig i Niclas datorstol, och jag sitter här med världens bästa hund i mitt knä. Vi myser och myser, hon är världens mysigaste! Hon är verkligen inte som vilken hund som helst. Hundar brukar inte gilla att man håller dem fast, krama dem hårt osv ni vet. De känner sig instängda. Men inte Vissla inte, för det är det bästa hon vet! Jag pussar och kramar, myser och kelar, klappar och pussar lite till. Hon bara blundar, viftar lite på svansen, ger mig en riktig tungkyss(haha) och somnar. Hon är så fiiiin, min lilla vovve.

I helgen är jag och djuren ensamma hemma. Då tänkte jag ta med mig Vissla och fota massvis, till en uppgift i Foto B. Det ska bli cp-kul att se ett resultat!

Igår hade jag och min älskling en myskväll, och antagligen blir det kanske ikväll också. Vi har "inte-sitta-vid-datorn"-dag idag, dvs att vi inte ska spendera hela kvällen och halva natten framför våra datorer. Så, jag kommer bara sitta här tills han kommer hem runt typ 15.30-tiden, vilket är gaaanska lång tid kvar! Haha. Fatta vilket långt inlägg jag skulle kunna skriva på dessa timmar? :o Kanske man ska dela upp dem istället... x)



Nu blev jag plötsligt sugen på att fota min vovve lite. PUSS

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad fin design du har nu :D Eller i och för sig brukar du alltid fixa till fina designer! Men ville ändå bara skriva det :) Du är grym!

2010-08-25 @ 10:22:36
URL: http://sannaclaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0