Woooork



 (bjuder på bilderna, bara för att jag känner mig så vacker just nu, hah! *ironiiii*)
Här sitter jag en fredagskväll och börjar faktiskt bli trött. Idag på form-lektionen åkte vi ner med våra målningar och form-prylar till konsthallen, eftersom det är utställning på onsdag(esteternas dag). Därefter åkte vi tillbaka och jag kunde fortsätta med en annan uppgift. Jag och Jennifer, som för övrigt fyller år idag!!(STORT Grattis till dagens 18 åring!), gick och åt och därefter träffade jag Niclas som jag spenderade min håltimme med. Jag följde med han och de andra elarna till el-huset, och som alltid får jag med mig någon elpryl på tillbakavägen, haha! Den här gången blev det en mätare som man mäter spänningen i ett eluttag. Fråga mig inte vad det heter, haha!.. När jag kom in till skolan blev jag direkt frågad ifall jag hade gått och blivit elektriker. SJÄLVKLART! :-) Ligger i blodet liksom..
Men men. Efter skolan postade jag en bostadsanmälan för mig och Niclas. Eller, mestadels för Niclas eftersom det är han som är myndig utav oss, men endå. Vi kikar för fullt efter lägenhet, så vi hoppas på flytt så snart som möjligt. Som haha, när jag och mamsen diskuterade om när vi skulle gå upp för att inte krocka i badrummet för att jag ville ha duschen, så suckade hon och sa "När ska du flytta?" haha. SNART! :D Har ett par lägenheter på G, yäääy! Måste åka till IKEA och köpa in lite småsaker. Och helst skulle jag ha velat ha denna helg känner jag nu, till att rensa ut massa SKIT jag äger. Men, det får komma senare, så bråttom har vi ju inte.

Nu måste jag verkligen ut och rasta vovven min, och sen blir det hopp i säng. Imorgon ska jag nämligen jobba! :-)


Kommentarer
Postat av: Candy ♥

Sv: Jaha! Okej, kanske ska skicka in ett CV iallafall :P

2010-04-16 @ 23:03:35
URL: http://candys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0