Idrottsprov och vaniljbullar

Här brevid bjuder jag på en urtjusig bild från i lördags. Snygg va? Haha eller inte :)

Igår somnade jag sött, och vaknade drygt en halvtimme innan klockan skulle ringa. Jag hade ont i magen och kunde därmed inte somna upp, så jag satte mig framför datorn istället, like always. Ingen frukost fick jag i mig, då beslöt jag mig för att stanna hemma från skolan. Jag åkte istället till skolan senare för att göra idrottsprovet, som faktiskt gick väldigt bra för att vara jag, haha!

När jag kom hem tog jag ett par av mammas nybakade vaniljbullar och tittade igenom mejlen. Då såg jag att jag och Niclas har fått en kallelse till visning på en av lägenheterna som vi har anmält intresse om! :D Sjukt roligt! Vare sig vi får lägenheten eller inte, så är det alltid kul att gå på visning :) Så vi är taggade, på torsdag gäller det. Och redan dagen efter lär vi få veta hur det blir! :D För inflyttning sker på lördagen, så det är snabba puckar där ;)
















Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: Haha ne, jag gör på rätt sätt, men jag måste ha råkat ändra någonting sist jag var och pillade med designen, så nu försöker jag lista ut vad som står fel.. ;p

2010-04-26 @ 23:11:22
URL: http://ssandrao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0