Hatar att vara smaaaaal..

JAG ÄR SÅ J***A LESS PÅ DETTA! Jag vet inte vad jag ska göra? Jag får typ skriva ut mig från skolan och binda fast mig i min datorstol, ha en potta på mitt rum och ett proppfullt kylskåp precis brevid - , att jag bara äter och äter, och inte går en meter för att förbränna det lilla jag får i mig.

Haha, skämt å sido. Bra sugen blir jag..

Titta liksom, bilden nedan, på mina armar? DET är inte alls okej! Jag är så himla smal, och jag trivs inte med det. Och nej, jag är inte alls fin som jag är. Jag önskar att jag kunde tänka så, men jag trivs inte alls med den kropp jag har. Jag vill ju ha ett bra självförtroende, och det har jag verkligen inte..

Och säg nu f*n inte "men det är bara att äta!" , FÖR DET FUNGERAR INTE SÅ LÄTT! Vore det så enkelt, så skulle jag väl endå göra det? Jag har en fobi som hindrar mig från att äta hur mycket som helst, någonting som hindrar mig från att äta ens normalt. Min magsäck blir ju mindre, men jag VILL äta, jag VILL gå upp i vikt! Skulle vara glad ifall jag fick 10kg till. Ska göra motsatsen till fettsugning när jag har fyllt 18, haha! Det vore något..

Och det gör mig så OTROLIGT less på alla dessa reklamer om viktminskning. Det är minst lika många som har problem med att gå Upp i vikt, och faktiskt behöver/vill ha hjälp med detta - jag är en av dem!
Vad är motsatsen till Nutrilett?


Kommentarer
Postat av: Candy ♥

Du kan få lite fett av mig :)

nu var jag väl omtänksam?

2010-04-22 @ 16:34:09
URL: http://candys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0