Update

Hej mina nära och kära :D Eller nåt, hah?
Här sitter jag i skolan på dagens första lektion - Grafisk illustration - och ska illustrera Rödluvan(en sammanfattning utav hela berättelsen). Går inte så bra, vet inte riktigt på vilket sätt jag ska illustrera. Började bara teckna som vanligt först(med ritplatta i PS), men jag blev inte nöjd, så jag tog bort allting. Får alltså börja från början.. på något annat sätt.

På tisdagar brukar jag inte ha någon att ta sällskap med på lunchen, stackars mig, hah, eftersom så gott som resten av klassen börjar 11:45, förutom jag och typ två andra som börjar 09.25. Men, idag har jag turen att Jennifer ska komma och äta med mig :D Så, jag får sällskap, wieho! Haha.

Nu direkt efter lektionen tänker jag gå direkt till kuratorn och prata med henne om en lägenhet. HOPPAS verkligen att vi får det här att gå igenom nu! Vore så otroligt kul, verkligen! Fast skulle nog behöva prata med massa olika folk för råd, tips och hjälp. Men det löser sig nooog :) Tänkt iaf att vi ska försöka hitta en lägenhet tills senast då vi börjar 3an, dvs direkt efter sommaren. Fast, det skadar inte ifall vi får en tidigare ;)



Men iaf. Efter lunchen har vi kulturhistoria, som sägs börjar bli roligt nu då vi börjar med epoker, musik alltså typ. Lite mer intressant än tidigare kanske :) Och sen, bär det av till PRIMA i Haninge. Känns som om jag inte har varit där på ett tag, men endå har jag klarat mig fint under den tiden ^^. Tur det, eller?

OCH EFTER DET, ska jag åka till min älskliiing :) Vill nu nu nu. Saknar honom hela tiden <3
Men, nu tänkte jag nog vara lite duktig och koncentrera mig på min lektion, kanske?
Lär inte skriva mer idag, så det blir imorgon eftermiddag/kväll I guess.
Då återkommer jag med hur det gick hos kuratorn :)

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0