TAGGAD!

HEJ BLOGGEN! Jag är glad glad glad så det skriker om det, och det roliga är väl att det har man nog märkt på mig idag. Ringde jobbet och har fixat mer mer jobb <3, så det blir till att jobba redan i helgen. LÄNGTAR! Vill verkligen komma igång känner jag.

Nämnde jag att jag och min käraste letar lägenhet? Vi har tre stycken på G, så vi får se ifall det blir någon napp. Bara att vänta och se! SÅ TAGGAD! En i Farsta, en i S Vika och en i Nynäs C. JAG ÄR SÅ TAGGAD SÅ DET SKRIKER OM DET! Haha!

Och plugga skulle jag ha gjort idag? Det blev det inget av.
Istället kom Therese hit, vi skissade lite på hennes tatuering jag ska göra så småningom, även om det inte blev helt klart. Sedan kom Alicia hit som jag tatuerade på foten hennes. Jag skulle fylla i Mathildas tatueringar också, men det blev framflyttat till söndag istället.
Imorgon får jag se ifall jag kan locka hit min älskling, kanske han inte är så sugen på eftersom jag ska jobba imorgon och söndag. Men vad gör det? Det finns WoW på  min dator också, haha! ;D

Men, nu MÅSTE jag skriva på min läxa som jag har tills imorgon. *suck*

Min målning är nu KLAR! Här ser ni lite av den :)


Kommentarer
Postat av: Candy ♥

Vart jobbar du någonstans ? :)

2010-04-16 @ 15:08:06
URL: http://candys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0