Smiley

Godmorgon allesammans! Här sitter jag med min Vissla i knät, har världens rethosta och näsan bara rinner och rinner. Det är verkligen hur äckligt som helst, och hur jobbigt som helst. Jag som har så svårt att snyta mig också.. blir till att det sätter sig i skallen istället, och skapar världens huvudvärk också. MYSMYSMYS (yn)

Nu tänkte jag börja göra mig iordning lite, för jag ska åka iväg lite med mamsen min. Sen blir det nog till att shoppa lite tattoo-prylar på nätet när jag kommer tbx. Dags för ny leverans nu sörrni :-)

Haha och mjau på min smiley<3 Skiter i ifall den är ojämn, det ska bebis fixa till efter läkningen, men den betyder så mycket bara för att det är han som har gjort den :-) <3


Kommentarer
Postat av: sofia

jag tycker att den är fin sådär lite ojämn, charmig på ngt vis ;)

2010-04-09 @ 22:03:05
URL: http://unwrittenlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0