Noraa

HEJ BLOGGEEEN!
Nu är jag tillbaka, skönt säger jag! Man längtar alltid hem till mams & paps, så är det ju ;$ och bloggen.. datorn.. hem! helt enkelt, haha.
MEN, självklart har jag haft det superkul! Veckan har spenderats med älskling(ofc!), Elli & Coffe, mestadels. Vi har ridit, gosat med vovvar, tatuerat och bara umgåtts. Supermys!
Så idag, runt 19.30 var jag hemma här i Nynäs igen. Kan dock säga att jag längtar lite tbx, man vänjer sig ju att liksom, vara? :( Haha.

Här är Coffe's tatuering jag gjorde typ andra dagen vi var där. Inte klar här, men endå :) ;



Haha, min älskling fick lov att göra en smiley på min rygg också :D Fin va? :D ;



Här är söta Nora med sina drygt ett dygn's gamla valpar :) Så SÖTA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0