NEJ! Inte sova, än. Först lite...eheh, frågor? (a) Skojs!

1. Hur gammal är du om fem år?

23 år. Haha, omg. Låter ju mycket :( För om 5 år, det är ju 'snart'..

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Mams & paps!

3. Hur lång är du?

1,66 var jag när jag mätte mig sist.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Början på Hachiko - A Dogs Story

5. Vem ringde du senast?

Elli <3

6. Vem ringde dig senast?

Elli <3

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

HAHAHA..

"Bajsar   /granath"


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Beror på vem det är jag ska prata med, men helst sms tror jag!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Gifta :)

10. När såg du senast din mamma?

För ett par timmar sedan.

11. Vilken ögonfärg har du?

Blååå :)

12. När vaknade du i dag?

Runt 13-tiden

13. Vilken är din favoritjulsång?

Mariah Carey - All I want for christmas

14. Vilken är din favoritplats?

Järnboås :)))

15. Vilken plats föredrar du minst?

Sjukhus

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Jadu. Jag vet inte faktiskt :o

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Minns ej, men vaknade upp en massa gånger av att jag trodde att jag hörde olika ljud som var lääääskigt. Då smög jag in till mams o paps, la mig mellan dem i sängen, eller på mattan nedanför mamma. Haha!

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

När jag pratade med Carina på msn :)

19. Hur stor är din säng?

1,20

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Tshirt & trosor!

22. Hur många kuddar har du i sängen?

14 st.

23. Hur många landskap har du bott i?

Eeeeeett,

24. Vilka städer har du bott i?

Nynäs & Ösmo

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Barfota!

26. Är du social?

Nja, det ska jag nog inte säga :( Är så sjukt blyg. Men, börjar någon prata med mig, så är det chill :) Jag har svårt att ta första steget liksom.

27. Vilken är din favoritglass?

88:an, lätt!

28. Vilken är din favoritefterrätt?

Bananasplit!

29. Tycker du om kinamat?

I LOVE IT! <3 Friterade räkor ska're va!

30. Tycker du om kaffe?

Kommer aldrig i livet börja dricka kaffe. Fy bubblan säger jag bara.

31. Vad dricker du till frukost?

De senaste 2 veckorna har det blivit hett te. Annars, oboy/juice. Beror på vad som finns hemma.

32. Sover du på någon särskild sida?

Höger.

33. Kan du spela poker?

Jag är kung!
...fast.. kanske inget lyckat pokerface inte.

34. Tycker du om att mysa/kela?

<333333

35. Är du en beroendemänniska?

Haha, lite kanske!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Noppppppe.

37. Vill du ha barn?

Japp, flera!

38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska & tyska. Inte direkt bra kanske, men iaf. ^^ Grundläggande kan man väl säga.

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Nej, tur det?

40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Spelar ingen roll, bara jag bottnar!

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Dyrare grejer, som t.ex. kamera/dator/mobil.
Känns bättre att ha köpt något "ordentligt" för pengarna än bara t.ex. smink som endå tar slut någon vecka senare, haha.

42. Äger du dyrbara smycken?

Inte så värst.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Navy CSI, heter det väl? HAHA!

44. Kan du rulla med tungan?

Neje :(

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Elli & Niclas! Har alltid roligt med dem.

46. Sover du med gosedjur?

Vissla är mitt lilla gosedjur :)

47. Vad har du för ringsignal?

Infinity

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Ja, de ligger i en kartong på vinden.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

Ett par av kuddarna i sängen.

50. Flirtar du mycket?

Ja guuuuud ja.



Eller inte?

51. Kan du byta olja på bilen?

Hahaa, neeej? (a)

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Har ju inte ens börjat övningsköra än?

53. Vilken var den senaste boken du läste?

Prom.

54. Läser du dagstidningen?

Metro <3 Haha :D

55. Prenumererar du på någon veckotidning?

NP

56. Dansar du i bilen?

Hur ska det gå till?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Minns eeeej

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Eeeeh. Ja, vad var det.. Minns inte det heller, haha.

59. När var du i kyrkan senast?

Tror det var när Astrid skulle döpas.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Börje & Thomas!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

Ett par dagar bara tror jag.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Niclas & Coffe överraskade mig och Elli med nygjorda pannkakor med grädde(rosa!) och sylt/socker, när vi låg och vilade framför tvn. Vi visste ingenting, det var hur gulligt som helst!

63. Vad lyssnar du på just nu?

Lady Gaga - Telephone

64. Har du varit med i tidningen?

Mjaaaau

65. Vad är det konstigaste du ätit?

Eeeh, tror jag inte äter konstiga saker? :p

66. Vem såg dig naken senast?

Niiiiclas ofc!

67. Vad är det för färg på din tandborste?

Svart/silver

68. Hur imponerar man på dig?

Jadu. Jag vet inte, haha :D

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?

Beror på vem/vad jag är ledsen/arg på :D

70. Har du någon piercing?

10 i öronen, 2 i näsan, 1 i tungan, 1 i naveln och båda brösten.

71. Din största vinst?

1000:- presentkort på ICA, Bingolotto :D Haha! Jag var dock så ung så jag fick bara hälften av pengarna, minns att jag gick rakt till Barbie-dockorna och plockade hästar & stall, hahaha.

72. Civilstånd?

Har världens bästa pojkvän som jag snart har spenderat 2 år tillsammans med!

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?

Bloggen, FB, BDB, Kissies blogg (a) & Kenzas blogg.

74. Är du fåfäng?

Vad är det? :D

75.  Ångrar du någonting du gjort?

Japp, det gör väl alla?

76. Hur gammal är din pappa?

50+

77. Vilket är ditt drömjobb?

Tatuerare

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?

Åka till Thailand med Niclas & familjerna

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?

Hundar, papegoja, undelater, zebrafinkar, nymfparakit, kanin, marsvin, degusar, ökenråttor, tamråttor.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?

- Jag har piercat tungan Själv, med en tjock synål, 3 gånger innan mamma sedan märkte, och jag fick ta hos en studio.

- När jag gick i högstadiet hade jag en jobbig period som ledde till att vi var SÅ nära på att flytta härifrån. Minns att jag hittade ett jättefint hus i.. ja, vart låg det? Typ Enköpig eller något sånt. Ville verkligen flytta, men det blev inte så. Och idag, är jag glad för att vi aldrig gjorde det heller.

- För ett tag sen försökte jag och en tjej till starta ett tjej-hockeylag här i Nynäs, jag fick klubba, puckar, handskar, nya grillor & hjälm, ett hockeyspel och var verkligen jätte-taggad ett tag. Men, det dog ut. Det blev inget lag, för vi kunde inte ens åka skridskor över huvudtaget, så vi gav upp ganska snabbt, hahah!

(En fjärde punkt: det tog mig typ 20min att svara på denna fråga, haha.. :( )

81. Svär du ofta?

Hahaha, FÖR ofta!

82. Sverige när det är som bäst?

Jag fattar inte frågan?

83. Kan du åka slalom?

Kan inte ens stå på ett par skidor, ju?

84. Vad har du ätit i dag?

En macka till frulle, en crossiant, revbensspjäll & potatissallad, choklad & chips.

85. Vad har du för utbildning?

Grundskolan, gick sedan IT med inriktning El & natur ett år, och går nu Estetiska programmet.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?

Magen & mina ögon.

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?

Brösten, mun-partiet och partiet under hakan(inte halsen). Och min hållning!

88. Vilken är din bästa egenskap?

Envis :D
Eller, det är väl bra?

89. Vilken är din sämsta egenskap?

Blir lätt sur och avundsjuk/svartsjuk.

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?

Eeeeeh, hatar historia, hahaha.

91. Saknar du något?

Japp.
Mycket.


92. Är det viktigt att fira födelsedagar?

Jag tycker att de ska firas, men det behöver inte vara värstavärsta firandet. Till måtta tycker jag!

93. Vad gör dig ledsen?

Det behövs ganska lite..

94. Vad gör dig glad?

Godis :D Och glada vänner :)

95. Har du varit gift eller förlovad?

Nej, men vill och ska bli! Har jag bestämt, haha.

96. Vad ska du göra i helgen?

Träffa vänner & fira min systerson.

97. Vad är det knasigaste du gjort?

Finns nog mycket knasigt :)

98. Vad har du för laster?

Vad är laster, för något? :( Haha.

99. Vem är din förebild?

Man ska ha sin mamma som förebild, så jag säger mamma!
Annars... KAT VON D <3

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?

Gå & kissa! Sen slå på en movie.
Sova sova sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0