Lite segt?

Innan jag börjar piggna till alltför mycket tänkte jag bara lämna ett tassavtryck här.

Jag är dötrött och har ont i fötterna efter helgens arbete. Stolt är jag iaf, att jag verkligen jobbar! Haha. Nej men allvarligt. Vissa jobbar ju inte alls? ;) Möhöh.

Satt precis och tittade igenom lite hemsidor med lägenheter, och jag fattar inte hur svårt det ska vara att hitta en lya? Eller alltså.. två lägenheter vi var intresserade av rök idag ur mina och Niclas händer. Och i fredags ytterligare en rök..  Nu har vi tre kvar, än så länge. Dock känns det som om vi inte kommer ha någon chans där heller, eftersom vi står i kö, och de "drar" ju de 5 st som har stått i kön längst. På Nynäsbostäder har vi inte alls stått länge.. Men men. >.< SEGT! Jag som trodde vi skulle flytta snart, haha :( Men men. Hoppas på Vika!
Annars, mjau. Blir lite besviken typ när det inte blir som man har tänkt sig. :(..

Men, jag och mamma ska iaf försöka dra oss till IKEA någon dag. Då ska jag passa på att köpa lite smått o gott! Spelar ingen roll ifall jag flyttar imorgon eller om ett halvår. Kan ju packa ner prylarna någonstans. Blir endå alltid så sugen på att köpa när jag är däär. Har redan gjort värsta värsta inköpslistan på deras hemsida, haha :D

Aja.
NU, blev inlägget för långt.
Sova var det, ja?

NATTI






Bilder från, i somras? (09)
Jag & älskling var och fotade
på Vaktberget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0