Lägenhetskoll?

Jag och älskling har tagit upp mer på allvar om att skaffa lägenhet. Vi ska be skolan om hjälp, brukar gå lättare. Dock blir jag bara så förvirrad med allt man ska tänka på. Har sökt hur mycket som helst på Google om att flytta, vad man ska tänka på, vad man måste eller inte ha. Största och första frågan för oss är hur mycket pengar vi har att röra oss om, och det är verkligen komplicerat. Det är mer än bara studiebidraget, och skriver Niclas sig i Nynäs så blablabla.. Haha, det ääär komplicerat! Självklart kan man ansöka om bostadsbidrag, men det är lika komplicerat det, haha! Måste nog ta och snacka med jobbet så jag får det mer fast där än vad jag har nu. VILL jobba jobba jobba!! Får nog ta och leta lite mer jobb också. Får väl la se hur det går nu i sommar också? x)

NÅGON som har tips när det gäller att flytta hemifrån? (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0