Gårdagen;

Hej bloggen! Här sitter jag med Vissla i mitt knä och halvsover. Jag är supertrött, och även ifall jag har väääärldens sovmorgon till 12.45, så 'får' jag inte sova. När jag och älsklingen låg och sov imorse, så kröp en stor j*vla spindel på min arm, så jag flög så oerhört högt ur sängen, och la mig aldrig igen. Älsklingen fick leta igenom sängen två gånger för att hitta det stora krypet, men han hittade den aldrig. Det innebär att jag måste göra en storstädning av rummet för att jag ska hitta den och sedan ta dö på den någongång. Fyyyy säger jag bara, usch usch..

Men men.
Igår åkte jag och älskling för att titta på en lägenhet :D Det var superskoj, eftersom den enda visningen jag minns att jag har varit på, är när jag gick i 6an på grundskolan och vi skulle flytta till det här huset, här jag bor nu alltså. Fast då var jag liten, och nu är det ett par år efter, och jag gick ensam med min älskade pojkvän. Vi blev supersugna på den lyan, verkligen. Passar oss utmärkt storleksmässigt, och ligger väldigt bra! Och, vi får besked redan idag, eftersom inflyttningen är redan IMORGON. Helt galet vilken snabb inflyttning det är, haha! :-)

Mamma och jag rensade ur massa påslakan och örngott som vi har här, som jag har fått att ta med när jag och Niclas flyttar. Det blev 3 stora fulla flyttkartonger, haha! Fattar ni hur mycket jag har fått då? ;D Massa glas, koppar och tallrikar har jag också fått. :-)))

Ajuste, igåår. Jag lekte med hundarna igår, och då hände samma sak som hände för ett tag sedan. De leker, och blir sura på varandra, som leder till att de rent utav förbannade på varandra så de hoppar på varandra. Kim bet sig fast om Visslas huvud, och jag griper fort som fan in för att hon inte ska bli ihjälbiten. Så nu har hon bitmärken där pälsen har försvunnit precis ovanför båda ögonen. Ser ut som ett Z eller N, beror på hur man vänder på det. Men helt onödigt, blir så sur när sådant händer.. Så fick hon väl ett sånt tryck att hon började blöda typ, bakom ögongloben eller något? För det rann över ögonvitan. FYFAN. Stackars mitt lilla hjärtegull :(
Men,  nu mår hon bättre. Tur det! :-)



Nu ska jag ta mig något att äta, och sedan kanske börja göra mig iordning lite.
Har ju inte direkt bråttom!

Bjuder sålänge på en vacker bild på mig från i somras;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0